Alla inlägg under juni 2007

Av sara - 11 juni 2007 21:00

Snart är det sommarlov.. :D:D  härligt..

Har badat några gånger nu och i lördags var jag på kalas i Malmö.. det var roligit... vill verkligen inte att farmor och farfar ska sälja huset i särdal:(

jag älskar verkligen det stället asså.. det är helt underbart att få vara där...

Nu är alla lektioner slut... de sista dagarna ska vi göra andra saker..

imorgon städa och bada på brottet... på onsdag strandens dag och på torsdag ska vi gå från tylösand.. :P Sen på fredag slutar vi..

ska kanske på grtillfest med några i klassen på kvällen..  måste fråga mamma och pappa först...

men men.... ha det bra:D

Sara 

Av sara - 7 juni 2007 20:07

Bara en vecka och en dag kvar nu... :D sen är det sommarlov som gäller... glad:D vi ska ha vanliga dagar imorgon och på måndag sen ska vi ha andra saker de sista dagarna...

har köpt kläder nu, fast ännu inte skor.. Men det ska vi nog hinna...

ska nog sova hos frida imorgon sen ska jag till Malmö på lördag och fira min kusin och hans pappa som fyller år..

Sitter och ska göra klart mitt so arbete... ska bara sätta ihop de olika delarna sen är jag klar:D

Har klippt mig, i tisdags... blev INTE nöjd... frida sägar att det inte är så farligt men det är det... kan inte gå med nersläppt hår för "luggen" är JÄTTEkort.. : hon skulle klippa min snelugg lite kortare men klippte typ lugg:S

Var jätteledsen efter som det ser ut som ett skatbo eller nåt...

Jaja... ska inte deppa över det... lyssnar på christina aguilera - com on over så kan inte vara ledsen.. den är så bra den låteN:D:D

Men jag måste jobba lite med mitt arbete nu..

Ha det bra:D


Kram Sara

Av sara - 3 juni 2007 18:26

Har haft mycket att göra i helgen.. Det är först nu jag sätter mig ner och tar det lungt.. :P :D

Har varit i stan ganska mycket.. 

I torsdags och idag ahr jag spelat.. sen har jag varit inne med kompis och kollat lite och sånt... :D Ätit tårta med:D:D gottt.. :P

Ska jobba med so nu...:D

Ha det bra...


Sara 

Presentation

Omröstning

vilket sjärntecken har du?
 vädur
 oxe
 tvilling
 kräfta
 lejon
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock
 vattuman
 fisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards