Alla inlägg under maj 2007

Av sara - 31 maj 2007 21:04

Ojoj..

Stackars den som ägde mopeden som blev uppbränd på nyhemsskolan. Kollade ut genom fönstret och vad får man se..? en moppe som brinner... och inte lite heller.. flammorna är stora och molnen är mörka..

Brandkåren kom efter ett tag och släckte.. det var någon som hade slagit larm.. polisen kom med.. men nu är de borta..

mamma "skällde" på mig för att jag inte tog foto.. tänkte ju inte på det.. :P

Skolan idag var rätt okej..

Måste jobba mer med so:n nu.. :D 

Ha det gött... :D



Sara 

Av sara - 30 maj 2007 21:33

... men ändå sitter man här. Vet inte varför egentligen men måste verkligen jobba med so. Ändå blir det itne mycket gjort.. ;) jo men ska jobba så snart jag är klar här.. Har varit trött nästan hela dagen idag.. men det har faktiskt varit ovanligt kul.

Idrotten idag var riktigt rolig. vi körde spökboll med nyinköpta bollar.. Typ för första gången var spelet igång hela tiden. Niklas säger jämt att nu skulle 6orna bränt ute ena laget medans vi bara har bränt ute typ 2 stycken.. efter det körde vi lite kondition och stafett.

På lunchen var det riktigt roligt. Emily ville in till stan men varken jag eller Anne orkade så Emily och Maria.s stack in själva.

Jag och Anne stakc til fritidsgården istället. Det var riktigt kul... Först mobbade vi Miki lite. Han spelade pingis med 6orna.. Det gikc inte bra och han går ändå i pingis också.. "fniss". Sen spelade jag och Anne mot Jim och Miki.. Det var inteså roligt så vi gjorde om reglerna.. Bollen behövde inte äns nudda bordet bar den studdsade. Råkade skjuta 6orna i huvudet när de spelae biljard.. Ooops:D:D men det gjorde inget sa dem.

Efter ett tag blev det tråkigt så vi gick ut på bakgården i stället och körde dunkgömme med Daniel och Victor.. :D

Sen på svenskan hade jag, emil, anne och maria.s jättekul... vi satt och skrattade nästan hela lektionen fast ändå på något vänster fick ändå något gjort.. 

Julia har färgat och klppt håret. Hon gjorde det i måndags.. Det var faktiskt väldigt fint.. sen idag fixade hon naglarna.. :D också fiint:D

Frida har varit sjuk i veckan.. Tråkigt.. Man märker vems än riktigt bra kompisar är.. Man saknar dem... Men imorgon ska hon komma..

Jaja... måste nog jobba med son nu..:D om jag orkar.. somnar nästan.. :D 

ha det bra.. :D

Kram SAra 

Av sara - 29 maj 2007 16:54

hejhej

spelade badminton på projekttiden idag.. :D det gick bra och var faktiskt jättekul.. har lite ont i armen.

haha.. måste sluta skriva.. mamma ropar att jag måste logga u.. ha det bra.. :D


kram sara 

Av sara - 28 maj 2007 20:30

Igår var det morsdag... Min mamma fick en skiva och en blomma av mig och min bror.. Hon verkade glad för det.. Hon hade ju faktiskt sagt att hon ville ha skivan så det hoppas jag... :D:D

Idag hände inget speciellt i skolan.. Fick extra lång lunch eftersom vi belv klara så tidigt...

Ska ha badminton på projekttiden imorgon.. Det ska väll bli sådär.. Jag r ändå ganska bra men tycker att det är roligare att spela i Fridasträdgård utan nät..

jaja...

Ha det bra:D:D 


Av sara - 26 maj 2007 17:08

Efter att jag och Frida delat ut Aftonbladet idag så stack vi in till stan.

Jag skulle köpa trosor och så klart present till mamma;)

Men väljer man att gå till stan med frida får man skylla sig själv.. Hennes ben är som en kaktus:P Nej inte håriga... Men de sticker överallt... :D

Åkte in med bussen tjugo i tolv.... pengarna på busskortet var nästan slut, men som tur var "råkade" vi stöta ihop med mamma så jag kunde fylla på den. tog bussen hem igen tjugo i 4..

Då hade jag köpt mina trosor... 4 stycken blev det..


Lägger upp en Lo på Julia som jag har gjort.. Belv ganska nöjd med den faktiskt... Gillar verkligen de papprena.. Vill ha fler av dem..

Ha det bra.. Sara


Ps. tack hedvig;) ds.

Av sara - 25 maj 2007 12:47

Heej..

hinner egentligen inte skriva men gör det ändå;)

Känner mig stressad idag, fast ändå inte...

Ska plugga, göra klart engelskan måste jobba med so arbetet.. sen bild 16.15 sen ska jag vara borta på andra kulturskolan vid 6... ojojoj...  när bilden slutar halv 7..

Oj... jajaj

ha det.. :D 

Av sara - 24 maj 2007 20:17

Halloooo

fixade lite i min garderob idag... Frida var med men hon hjälpte inte till så mycket.. I skolan har vi jobbat med mattetävlingen... jag fick jobba med victor :/ hmm.. Vi har temat halmstad 700år.. :D

När mamma kom in i rummet med sina medeltidskläder på.. så sa frida var är du för något? då sa mamma gissa.. Gissa vad frida sa... Är du ett troll?

haha... asgarvade... det var riktigt roligt..

ha det bra.. :D

Av sara - 23 maj 2007 20:47

Idag spelade jag coh Frida pingis på lunchrasten... det var lite roligt.. :D

jag vann 4 set. Det 5:e blev lika.. 4-4 skulle till slöjden så hann inte spela klart.. :P Sen på slöjden skulle vi gå till stranden och plocka drivved eftersom de renoverar om slöjdsalen...

Några i klassen hittade gamla filmer som någon slängt... Då snurrade jag och en annan kompis in en tredje kompis i det... :D De som hittade filmerna snurrade också in en kille... De såg så roliga ut båda två.. :D Fast det blev inte så mycket drivved eftersom halva lektionen gick åt till att gå Till stranden... Sen skulle vi ju hem med:D


Ha det bra:D Sara 

Presentation

Omröstning

vilket sjärntecken har du?
 vädur
 oxe
 tvilling
 kräfta
 lejon
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock
 vattuman
 fisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards