Alla inlägg den 27 juli 2007

Av sara - 27 juli 2007 17:41

Hej hallå.. !

Igår var jag på Harry Potter med min bror, farmor och farfar.. Den var väldigt bra tycker jag.. Längtar till sista boken kommer ut på svenska för jag orkar inte försöka på mig den engelska..

Gjorde också en del i min lilla Bom.

Ja så ser den ut...

Har gjort en första sida också i min Bom.. Så här ser den ut:

Och här kommer dubbe-Lon som jag gjorde inna vi åkte till norrköping.

 Det var kul i norrköping men har bara inte orkat att skriva här innan..

Var på kalas hos mormor och sedan var vi och hälsade på morfars syster så fick mamma med sig "lite" garn hem.. :P sen hälsade vi på mormor och morfar ensam med och dagen innan vi åkte hem var mamma, jag, min kusin och min moster på stan... :D köpte ett linne och en bok.. Just det vi var på Jysk med, där min moster jobbar så där köpte jag en ljushållare och ett par shorts att sova i. Sen fick jag ett mini akvarium på min namnsdag.. Dock ingen riktigt fisk:P 



Ha det bra:D 

Presentation

Omröstning

vilket sjärntecken har du?
 vädur
 oxe
 tvilling
 kräfta
 lejon
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock
 vattuman
 fisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards